گالری شریفی در ارومیه

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1443
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1443
آقای فریدون شریفی
09144886974
ارومیه - بلوار آیت الله دستغیب یا مافی سابق - روبروی مدرسه تیزهوشان - جنب لوازم اداری شریفی
گالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیه
گالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیهگالری شریفی در ارومیه

توضیحات

گالری شریفی در ارومیه

گالری شریفی یک مجموعه تولیدی در زمینه مبلمان و دیگر صنایع چوبی از جمله سرویس ناهارخوری ، سرویس خواب و … است که با بیش از سال ها سابقه در این زمینه توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند .
ما در گالری مبلمان سید تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه و گارانتی کتبی ارائه می کنیم تا مشتریان عزیز از بابت کیفیت کار ها اطمینان کامل حاصل کنند و خریدی آسان و مطمئن داشته باشند .
گالری ما تنها مجموعه ای است که از ابتدا فروش اقساطی مبلمان و حتی برای رفاه حال تمامی هموطنان عزیز این امکان رو فراهم کردیم تا در هر کجای ایران باشید بتونید از گالری ما به صورت اقساطی ، مبلمان و سرویس های چوبی دلخواهتون رو خریداری کنید و درب منزلتون تحویل بگیرید .

گالری شریفی یکی از تولیدکنندگان صنایع چوبی است که با تولید انواع مبلمان راحتی ، کلاسیک سلطنتی و استیل و همچنین به روز ترین سرویس های خواب و ناهار خوری در خدمت شما هموطنان عزیز است
با توجه به وضعیت اقتصادی و عرضه مستقیم بدون واسطه ، شرایط فروش اقساطی و ویژه ای رو در نظر گرفته ؛ شما میتونید مبلمان منزلتون رو با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری شریفی سفارش بدید تا درب منزل تحویل بگیرید .

کلمات کلیدی :

گالری شریفی در ارومیه آدرس گالری شریفی در ارومیه شماره تماس گالری شریفی در ارومیه

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر